Sekiranya barang yang diterima tidak seperti yang sepatutnya, sila hubungi kami untuk memaklumkan berkenaan perkara ini dengan mengisi mengikut format berikut :
Subjek : CLAIM REFUND/RETURN WEBSITE Nama : TARIKH ORDER : ID ORDER : SEBAB REFUND/RETURN :
MASA UNTUK RETURN
7 hari waktu bekerja bermula parcel diterima
PRODUK YANG LAYAK REFUND/RETURN
Produk yang dijual sendiri oleh NiagaOnline.
PRODUK YANG TIDAK LAYAK REFUND/RETURN
Produk daripada Shopee, Lazada dan lain-lain (affiliate), sila berhubung dengan khidmat pelanggan produk berkenaan untuk tujuan refund/return.
Kad baucar, produk tambah nilai, produk digital.
Kerosakan akibat courier atau kecuaian pelanggan tidak boleh return/refund.
Nota Penting :
Return/refund hanya boleh dibuat kurang daripada 7 hari selepas barang diterima.
Sebarang urusan return/refund tidak akan dilayan selepas 7 hari tempoh pembelian dibuat.
Kos pemulangan kembali barangan ditanggung sendiri oleh pelanggan.
Refund hanya dibuat melalui pembayaran atas talian, permintaan untuk bayaran TUNAI tidak akan dilayan.
Barang yang baharu akan dihantar kepada pelanggan apabila barang yang rosak/tersilap dikembalikan kepada kami dalam keadaan yang baik. Refund/return barang yang rosak atau tersilap hanya boleh dibuat kurang daripada 7 hari selepas pelanggan menerima barang, Selepas daripada tempoh tersebut tidak akan dikembalikan.